Home


  NOKIA 3330 problémový telefon?

Denzel / 22.1.2002 /

Koupil jsem si přes internet neblokovaný telefon NOKIA 3330. Mé počáteční nadšení však trvalo jen velmi krátce. Po 2dnech užívání mi telefon při práci s SMS zatuhl a pochvíli se sám vypnul a zapnul. Tato závada se objevila ještě několikrát. Napsal jsem tedy prodavači a dohodl se sním, že mi telefon vymění za jiný. Po velmi krátké době mi přišel opravdu jiný foun. Bohužel závada se opět opakovala, a proto jsem opět napsal prodavači:

"Dobry den, dekuji Vam za zaslani nove NOKIE 3330. Bohuzel tataz zavada se opet opakuje (viz nize). Zcela nahodne mobil zatuhava pri praci se SMS a kratce po zatuhnuti se sam vypne a hned zase zapne (nevyzaduje PIN kod). Zatim se to stalo 2x za 2dny pouzivani.Chtel bych se s Vami domluvit na vyreseni tohoto problemu. Zda zkusit treba jeste jeden jiny kus nebo odstoupit od smlouvy a vybrat si treba jiny telefon? "

brzo nato mi od prodavače přišla tato odpověď:

"Obávám se, že to nebude vada telefonu ale SIM karty. Jelikož se jedná o naprosto stejnou závadu u dvou různých telefonů. Jinak tu původní N3330 od Vás jsem dostal zpět ze servisu kde při testu a analýze přístroje nezjistili žádnou závadu. Již jsem se s tím setkal, že jsou SIM karty které mají problém s Nokií / zatím jen u Paegasu /. Já bych Vám doporučil vyzkoušet v telefonu jinou SIM kartu a případně tu Vaší nechat zkontrolovat na prodejně operátora. Můžete mít třeba nějakou chybu v bankovním softu na SIM kartě, atd."

NOKIA3330

Po této zprávě jsem s nepříliš dobrou náladou zavolal operátorovi a objasnil mu problém.Operátor mi řekl, že moje SIM karta je naprosto v pořádku a že za všechno může firmware NOKIE. Prý od verze 4.16 má fungovat i s Juice kartou Eurotelu, bohužel tomu tak není a NOKIA do dnešní doby nebyla schopná vytvořit 100%fungující firmware, který by se snášel s Juice kartou Eurotelu.

Po tomto zjištění (alespoň to mi tvrdil Eurotel) jsem se rozhodl napsat i zastoupení NOKIE v Praze. Marně však čekám na jejich odpověď, aby se k tomuto problému vyjádřili i oni. Zatím mi to připadá, že si můj případ přehazují jako horký brambor. Prodavač říká, že to není telefonem, že za to může SIM karta. Operátor naopak tvrdí, že to není SIM kartou, ale že za to může NOKIA. No a sama velká NOKIA mlčí. Tak si dejte pozor a zjistěte si jaký firmware na své NOKII3330 máte. V pohotovostním stavu na svém miláčkovi napište následující syntaxi : *#0000# Hodně štěstí s vaší (bez)problémovou NOKII